"The only good thing to do with good advice is pass it on; it is never of any use to oneself."— Oscar Wilde

Sunday 30 May 2010

Jeg er nu officielt blogger

Ja, jeg havde aldrig troet den dag vil komme, men nu er jeg officielt blevet blogger. Jeg ved endnu ikke helt hvad det går ud på, tiden vil forhåbentlig vise hvordan det kommer til at gå mht. at lægge billeder ind osv. Jeg har altid undret mig over hvordan man kan skrive sin tanker ned på papir, for jeg synes allerede de er svære at holde styr på i hovedet. Min konstatering må jo så være at jeg skal skrive den her blog som en slags åben dagbog, tilgængelig for alle.


Planen er meget simpel, jeg skal til Canada og et år på udveksling. (Og det er selvfølgelig derfor jeg skriver denne blog.) Jeg tager med flyet til Toronto, Canada den 26. august. Jeg har desværre ikke fået min værtsfamilie endnu, men jeg glæder mig til det kommende brev, der forhåbentlig snart dukker op.

Indtil videre har jeg forberedt mig på en masse. Jeg har deltaget i en kulturweekend og lært en masse omkring det at være på udveksling. Det er også lykkedes mig at holde kontakten med en række mennesker der også skal på udveksling. Nogen skulle til USA, andre til Argentina, til Thailand og endda til Japan! Og så var der selvfølgelig bare mig (som den eneste) der skulle til Canada. I næste uge skal jeg til infodag med mine forældre, det skal nok blive rigtig sjovt og (hvis det ikke er for meget forlangt) også lærerigt!

Jeg havde tænkt mig at gøre det sådan, at jeg vil starte bloggen på dansk, men når jeg efterhånden kommer til at vænne mig til det engelske, vil jeg prøve at få skrevet på engelsk, så de venner jeg forhåbentlig får derovre, også kan se mine tanker om udvekslingen.

Jeg har ikke tænkt mig at skrive meget mere nu, for jeg skal læse til fysik/kemi eksamen, som jeg skal til på tirsdag. Der kommer heller ikke så mange indlæg endnu, der kommer garanteret en masse når jeg er afsted. Farvel for nu

No comments:

Post a Comment