"The only good thing to do with good advice is pass it on; it is never of any use to oneself."— Oscar Wilde

Thursday 3 June 2010

Eksamenstid/ læseferie

Ahh! Der er nu ikke noget som læseFERIE. Det har denne første uge været meget stressende, men det lønner sig da vist tydeligvis også. Nu er der hele to uger til den næste eksamen i dansk. Jeg har nu planlagt det sådan at jeg ikke vil læse frygtelig meget op til dansk, når vi alligevel har synopseprøven. Mine bekymringer gælder mere samfundsfag! Men to uger kan alligevel ikke udfyldes af konstant læsning, så nu gælder det bare om at slappe af og nyde det gode vejr imens man kan! Så kan vi vente med læsningen til regnen kommer!

Jeg har nu også en masse tid til overvejelse. Jeg ha nu næsten lavet min scrapbog færdig, jeg er næsten stolt over den som om det var et kunstværk!

Og så er der infodag på søndag, jubii!


No comments:

Post a Comment